Fidelity en het coronavirus

Het klinkt als een heel slecht sprookje, maar helaas is dit vandaag de dag de bittere waarheid.

Graag wil ik jou als klant van Fidelity informeren hoe mijn team en ik hiermee omgaan, en wat wij voor elkaar kunnen betekenen in deze tijd. Misschien beantwoordt dit veel vragen waar je mee omloopt, maar mocht je nog vragen hebben, schroom dan niet om contact met mij op te nemen, per mail of telefoon. Ik ben er immers voor jullie!

De winkel is zoals altijd geopend op afspraak. Het aantal personen wat naar binnen mag hangt een beetje af van de soort afspraak.

• Voor het uitzoeken van een japon mag je twee extra personen meenemen, en drie als er meerdere personen uit één huishouding komen. Zo ook bij de accessoire afspraak.
• Bij een coupeuse afspraak kom je het liefst alleen, of neem je hooguit één extra persoon mee.
• Voor de controle afspraak gelden dezelfde aantallen als bij het uitzoeken van een japon.
• We bellen elkaar af als we niet fit zijn, of één van onze huisgenoten.
• In de winkel zelf bewaren we zoveel mogelijk afstand van elkaar.

Tip: Als je bij ons slaagt volgen er nog een aantal afspraken. Je kunt jouw gasten die je graag bij de eerste keer had meegenomen spreiden over de volgende afspraken.

En wat als je de hele trouwerij verschuift? Dan schuiven onze afspraken ook op. Het is niet nodig, en zeker niet verstandig om een japon te laten vermaken die pas volgend jaar wordt gedragen. Normaal gesproken komen de coupeusekosten bij een nieuwe japon voor eigen rekening als de trouwerij een jaar of meer wordt opgeschoven. Dat doen we nu anders, bij aankoop van een nieuwe japon blijft het coupeuse werk gratis. Mocht het nodig zijn om de japon nogmaals te vermaken omdat de trouwdatum is verschoven, dan zijn deze wel voor eigen rekening. Bij aankoop van een 1 x gedragen, of een japon met korting blijven de kosten gelijk met wat we hebben afgesproken. Er verandert dus niets.

En wat als je de jurk 2 x gaat dragen, omdat je bijvoorbeeld eerst voor de wet trouwt, maar later nog eens een feest geeft? Dan wil ik je het volgende aanbieden; als je de japon bij Fidelity laat reinigen na de eerste keer dragen, dan wordt de japon kort voor de tweede keer nog eens gratis door ons ‘trouw-klaar’ opgestreken. Ik wil graag iets voor je betekenen. Wil jij iets voor mij betekenen? Dat kan! Ik kan deze service alleen bieden als ik ook mag verkopen. Was je van plan om bijvoorbeeld je schoenen, oorbellen  en of andere accessoires online te kopen? Dan zou ik het erg op prijs stellen als je ze bij mij zou kopen.

 Alleen samen komen we door deze bijzondere periode!

Heb je een vraag? Neem contact op

profielfoto

Stel een vraag aan Wendy of maak een afspraak!

0511-482189

"Ik heb met veel plezier mijn trouwjurk uitgezocht bij Fidelity! Wendy is heel erg vriendelijk, heeft duidelijk verstand van de jurken en accesoires die ze verkoopt en denkt graag met je mee. Ze weet waar haar advies nodig is, maar dringt ook absoluut niets op. Al met al een heel prettige ervaring en zeker een aanrader!"

Yvonne

© 2020. Fidelity Bruidsmode Burgum – De MediaStrateeg